مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی آیت الله رییسی بود
شهید آیت الله رییسی صادق الوعد و مبارز علیه فساد بود
امام جمعه بجنورد: آیت الله رییسی خادم مردم بود 
آیت الله رییسی، شخصیتی ممتاز و خدمتگزاری صدیق برای مردم بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 14:102024-05-20سياسي

آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود 


استاندار کرمان با تسلیت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مردمی ایران در حین خدمت و در سانحه هوایی گفت: در این حادثه جانسوز، خدمتگزاری صادق را از دست دادیم که کمتر می توان پیدا کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تسلیت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مردمی ایران در حین خدمت و در سانحه هوایی گفت: در این حادثه جانسوز، خدمتگزاری صادق را از دست دادیم که کمتر می توان پیدا کرد.

  محمدمهدی فداکار امروز 31 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت خادم الرضا و خادم جمهور ایران، شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان با تسلیت این ضایعه بزرگ اظهار کرد: ان شاالله خداوند به پاس زحمات صادقانه ای که شهیدان داشتند، ایشان را مهمانان رسول الله (ص) بفرماید.

وی به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب که فرمودند ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید ، عنوان کرد: با شهادت آیت الله رییسی کارها نباید متوقف شود، مسیر خدمتگزاری ایشان و گره گشایی از کار مردم همچنان ادامه دارد.

استاندار کرمان افزود: ما خدمتگزاری صادق را از دست دادیم که کمتر کسی مانند وی می توان پیدا کرد، اما پایه های انقلاب اسلامی محکم است.


برچسب ها: آیت الله سیدابراهیم رییسی - سیدابراهیم رییسی - آیت الله - سیدابراهیم - خدمتگزاری - استاندار کرمان - رییس
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود 

آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود